Frequently Asked Questions

Zijn de prijzen van de webshop gelijk aan die van de winkel in Hasselt?

Jazeker. Mocht u toch een verschil opmerken tussen de prijzen op de website en die van de winkel, dan is het bedrag op het prijskaartje in de winkel altijd de juiste.

Hoeveel bedragen de retourkosten als ik een artikel wil terugsturen?

Indien je een kledingstuk, accessoires of schoenen terugstuurt, uiterst binnen de 14 dagen, dan zijn de kosten geheel voor de klant. De kostprijs is afhankelijk van het volume en gewicht van het pakje en is volledig op eigen verantwoordelijkheid.

Hoeveel bedragen de transportkosten die ik betaal bij een bestelling?

Bestellingen vanaf €50 worden gratis verzonden. Voor kleinere bestellingen (beneden de €50) worden er €8 transportkosten aangerekend. Uw pakket zal verzonden worden via B-post.

Wat betekent TU en/of One size

Taille unique, dit is één maat voor iedereen. Dit kledingstuk heeft meestal veel stretch of heeft een ruime pasvorm.

Ontvang ik hetzelfde artikel als op de foto.

Ja. We doen ons uiterste best om de kleuren van elk kledingstuk of artikel zo waarheidsgetrouw mogelijk weer te geven op onze website. Hou er echter rekening mee dat de kleuren op de foto’s licht kunnen afwijken van de reële kleuren (afhankelijk van onder andere beeldscherm, lichtsterkte,…).

Kan ik een artikel verwijderen?

Ja. Zolang u de bestelling nog niet heeft afgehandeld, kan u de artikelen uit uw winkelmandje verwijderen.

Kan ik een bestelling annuleren?

Eénmaal de bestelling is afgerond kan je niet meer annuleren, je kan het artikel weigeren door het niet te aanvaarden van B-Post. Wij storten dan de artikelprijs terug als de goederen terug in ons bezit zijn.

Kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief van Dulani?

Ja, onderaan de nieuwsbrief staat een link waarmee u zich kunt uitschrijven.

Kan ik controleren of mijn bestelling succesvol is verwerkt.

Nadat uw bestelling is verwerkt, ontvangt u een bevestigingsmail. Als u deze niet heeft ontvangen, neem dan contact op via webshop@dulani.be. Daarna dient u de instructies op te volgen zoals beschreven in de bestelbevestiging, van zodra het overgemaakte bedrag op onze rekening staat zal u verwittigd worden dat uw pakje onderweg is.

Kan ik mijn bestellingen opvolgen?

Op het moment dat uw bestelling verzonden wordt ontvangt u een bevestigingsmail van B-Post met een track&trace nummer in dat het mogelijk maakt om je pakje online te volgen.
Indien u niet aanwezig bent als de Postbode het pakje bij u komt aanbieden, dan zal er een kaart in uw brievenbus zitten met de datum vanaf wanneer u het pakket zelf kan afhalen in het Postkantoor van uw Gemeente. Het adres van het betreffende postkantoor zal u ook op die kaart terugvinden.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Mocht u per uitzondering een verkeerd artikel ontvangen, neem dan contact op met webshop@dulani.be.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel heb ontvangen?

Mocht u per uitzondering een beschadigd artikel ontvangen, neem dan contact op met webshop@dulani.be.

Hoeveel tijd krijg ik om het kledingstuk terug te sturen als het niet past?

Je hebt hiervoor 14 dagen de tijd. Wij storten het bedrag van het artikel dan terug op je rekening op voorwaarde dat wij de kleding in perfecte staat en niet gedragen, terug ontvangen, samen met de originele etiketten in de originele verpakking. Als je het artikel wilt ruilen voor een andere maat of kleur, bestel deze dan simpelweg opnieuw in de webshop, zo heb je dan het juiste artikel het snelst in huis.

In welke landen kan er online besteld worden?

Enkel België, voor andere landen stuurt u een mail naar webshop@dulani.be met de gewenste artikel met referentie nummer(s), de ma(a)t(en) en indien van toepassing de kleur. Geef hierbij ook het leveringsadres mee zodat wij u een offerte kunnen bezorgen van de verzendkosten voor het gewenste land.

Is het mogelijk om met de cadeaubon van Dulani in de webshop te betalen?

Nee, voorlopig nog niet. U kan wel een cadeaubon aankopen op de webshop.

Zijn alle kledingstukken die ik in de webshop vind, ook te koop in de winkel?

Ja hoor! Het is echter omgekeerd niet het geval. De collectie van de winkel is uitgebreider dan onze webshop, dus kom ons zeker ook eens bezoeken in Hasselt, Sint-Jozefsstraat 13 dat is recht tegenover de Mediamarkt.